
Trg HCM rešitev v oblaku je na pragu transformacijskih sprememb, ki bodo izboljšale produktivnost in odločanje. Inovacije na področju generativne umetne inteligence (GenAI) in uporabniških vmesnikov omogočajo ponudnikom, da zagotovijo boljše vpoglede in izkušnje za zaposlene, vodje in HR ekipe.
Na spodnji sliki je prikazan pregled ponudnikov HCM rešitev, ki so bili razvrščeni na podlagi kriterijev, ki so predstavljeni v nadaljevanju.
Do leta 2027 se pričakuje, da
Gartner definira HCM rešitve v oblaku za podjetja z več kot 1.000 zaposlenimi kot celovite aplikacijske pakete, ki podpirajo:
Minimalne zahteve za HCM rešitve v oblaku:
Obvezne funkcije
| Administrativno HR upravljanje o podatki o zaposlenih, struktura organizacije, transakcije v življenjskem ciklu zaposlitve
o samopostrežne storitve na podlagi vlog
o upravljanje plač in ugodnosti
o upravljanje odsotnosti, zdravja in varnosti
|
Upravljanje talentov o zaposlovanje in sledenje kandidatom
o onboarding in notranja mobilnost
o upravljanje uspešnosti in kompenzacij
o načrtovanje kariere in nasledstev
o učenje in razvoj veščin
| |
Integrirano HR storitveno upravljanje (IHRSM) o digitalizirane politike in postopki za zaposlene in vodje
o baza znanja, digitalni dokumenti
o virtualni asistenti in avtomatizirano upravljanje potekov dela
| |
Dodatne funkcije
| o Upravljanje delovne sile (WFM): upravljanje prisotnosti, razporejanje, spremljanje aktivnosti
o Izkušnja zaposlenih (EX): anketiranje zaposlenih, programi nagrajevanja, mentorstvo
o Prečne funkcionalnosti: HR virtualni asistenti, interni trgi talentov, analitika talentov
o Umetna inteligenca (AI): Strojno učenje, naravni jezik, generativna AI za izboljšanje HR procesov
|
1. Sposobnost izvedbe
2. Celovitost vizije