043 ec product detail v3


Hitre poslovne odločitve in spremembe na področju človeških virov so veliko lažje s prilagodljivim kadrovskim informacijskim sistemom (KIS), ki uporablja najsodobnejše tehnološke rešitve. Modularno zasnovan, prilagodljiv, z uporabo najboljših praks, SAP SuccessFactors Employee Central pomaga avtomatizirati temeljne kadrovske procese ter zagotoviti intuitivne samopostrežne storitve. 

   

Svojim sodelavcem izboljšajte ravnovesje med službo in vsakdajnim življenjem

V kratkem videoposnetku boste izvedeti več o HR programski opremi, ki lahko pomaga pri boljših uporabniških izkušenjah zaposlenih, uporabi samopostrežnega dostopa do ključnih nalog in izboljšanju vsakdanjega poklicnega življenja.

 

Ključne značilnosti
 
Profil zaposlenih in HR transakcije
Na enem mestu so vsi kadrovski podatki o zaposlenih in pogodbenih delavcih, ki se hranijo v skladu z zakonskimi zahtevami. Uporabljena je najboljša praksa za standardizacijo HR procesov in transakcij, zagotovljen je dostop do samopostrežnih storitev, ter pomembnih podatkov in nalogah.
  • Zagotavlja enoten vir za HR podatke
  • Lokalizirani procesi najboljših praks dosegajo skladnost na globalni ravni
  • Omogoča sprejemanje odločitev, ki temeljijo na podatkih v realnem času
  • Uporabniku prilagojeni dostopi olajšajo vsakdanje delo
Upravljanje organizacijskih struktur in pozicij
Modeliranje in vizualizacija organizacije z uporabo vgrajene analitike omogoča poenostavljen vpogled v organizacijo v realnem času. Upravljanje pozicij je lahko osnova za poenostavljeno zaposlovanje, načrtovanje nasledstva, učenje in načrtovanje človeških virov.
  • Oblikovanje in vzdrževanje organizacijske strukture, ki je odraz poslovanja
  • Zagotavljanje popolnih informacij o stalno in začasno zaposlenih, globalnih nalogah in delavcih, ki so prisotni ali odsotni z delovnega mesta.
  • Opredelitev kritičnih pozicij in olajšano načrtovanje človeških virov
Upravljanje delovnega časa in odsotnosti
Upravljanje delovnega časa od najmanjših do globalnih organizacij, vse na enem mestu. V skladu z lokalno zakonodajo in pogodbami o delu se beleži in spremlja prisotnost na delu, ter zahtevajo, potrjujejo in vodijo odsotnosti. Prav tako se v realnem času dobijo vpogledi v trenutno stanje, porabo delovnega časa in odobritve.
  • Učinkovito spremljanje delovnega časa in prisotnosti
  • Prijava, odobritve in evidenca odsotnosti
  • Samodejni izračun prisotnosti, odsotnosti in stanja
  • Vpogled v načrtovane potrebe zaposlenih zaradi optimizacije procesov
Upravljanje bonitet
Upravljanje enostavnih in kompleksnih obveznosti ter ugodnosti zaposlenih. Vsem zaposlenim omogoča enotni vpis, upravljanje in uveljavljanje ugodnosti ter obveznosti skozi vse leto. Kadrovskim službam zagotavlja osrednji vir informacij za vpoglede v zgodovino in trenutno stanje.
  • Poenostavljeno upravljanje vseh vrst bonitet
  • Prilagodljiv okvir, ki zajame zahteve od majhnih do velikih organizacij
  • Upravljanje bonitet zaposlenih po vsem svetu ne glede na geografske ali zakonske razsežnosti
  • Izboljšan vpogled v povračila, nadomestila, odbitke, varčevalne načrte in zavarovanja

Preberite več>

 

OBIŠČITE NAS

Dejavniki Uspeha d.o.o.
Ulica Jožeta Jame 12
1000 Ljubljana

STIK Z NAMI 24/7

Telefon: +386 (0)1 500-8118

Email: info@dejavniki.si

DELOVNI ČAS

Ponedeljek - Petek 

8:00 - 16:00