exit interview survey software 1

 

 

Izboljšajte izkušnjo zaposlenih s tehnologijo in s tem posledično njihovo zavzetost

 

 

 

 

Qualtrics EmployeeXM™ pomaga organizacijam pri zagotavljanju izjemnih tehnoloških izkušenj - od klepetalnic za podporo do programske opreme - tako da so zaposleni srečni, samostojni in motivirani ter oprabljajo delovne naloge po svojih najboljših močeh.


 ExitinterviewSurveySoftwareDashboard

 

QUALTRICS VAM OMOGOČA

 

 

  • Upravljajte z uvajanjem v delo in povečajte splošno produktivnost zaposlenih;
  • Izboljšajte učinkovitost službe za pomoč uporabnikom, da ustvarite večjo učinkovitost in s tem potešite potrebe zaposlenih;
  • Uskladite procese na ravni podjetja, da ohranite ozko skladnost med podatki in varnostjo;
  • Vpoštevajte glas zaposlenih pri uvajanju novih tehnoloških rešitvih in postavite IT oddelek kot odzivnega partnerja v podjetju.

 

 

 

 

 


4 načini za odpravo vrzeli v tehnoloških izkušnjah in upravljanje poslovanja v smeri nadaljnjega razvoja

 

 ExitSurveySoftwareIntegrations 2PRVI NAČIN

Optimizirajte vsakodnevno tehnološko izkušnjo zaposlenih

  • Izvoz prilagojenih podatkov omogoča sproten dostop do povratnih informacij zaposlenih;
  • Analiza ključnih upravljalcev določa prednostna področja za izboljšanje vsakodnevnih tehnoloških izkušenj;
  • Prioritetna področja proaktivno odpirajo priložnosti za izboljšanje produktivnosti in samostojnosti zaposlenih;
  • Analitika besedil z umetno inteligenco spremeni misli zaposlenih v strukturiran vpogled s temami, ocenami razpoloženja in trendi, tako da lahko ukrepate glede pomembnih stvari.

 

 

 

 

mobile desktop e1572558701749

 

DRUGI NAČIN

Izboljšajte procese, kakovost in zaznavanje IT podpore

  • Prijavljanje napak pri delu in ticketing sistemi podpirajo zaposlene na način, ki njima ustreza in s tem zvišuje njihovo tehnološko izkušnjo;
  • Opozorila v realnem času vam takoj sporočijo, kdaj je zaposleni nezadovoljen s tehnološkimi rešitvami, ali ima določene težave z njihovo uporabo;
  • Pametno usmerjanje z integracijami, avtomatiziranimi poteki dela in celovitim upravljanjem primerov IT skupinam omogoča, da spremljajo napredek in zagotavljajo hitre in učinkovite rešitve v obstoječih sistemih.

 

 

 

 

 

dashboard widgets more

TRETJI NAČIN

Zagotovite, da nove integracije resnično ustrezajo potrebam zaposlenih

  • Prilagodljivi vprašalniki omogočajo razumevanje kako so zaposleni sprejeli nove rešitve pred in po izvedbi;
  • Nadzorne plošče v realnem času dajejo IT-timom podatke, ki jih potrebujejo, da se osredotočijo na področja, kjer je potrebno dodatno usposabljanje ali podpora zaposlenih;
  • Proaktivna opozorila olajšajo hitro spremljanje zaposlenih, da se zagotovi zmanjšanje tveganja;
  • Targetiranje na podlagi vlog omogoča doseganje le tistih zaposlenih na katere se nanaša določena sprememba.

 

 

 

 

 

 

ČETRTI NAČIN

Investirajte pametno
z vpogledi v zaposlene

 

  • Prilagodljivi vprašalniki in XM direktorij pomagajo hitro uporabiti oceno potreb na vzorcu zaposlenih ali na nivoju vseh zaposlenih z uporabo enega samega direktorija.
  • TextiQ odkriva tehnološke potrebe zaposlenih za katere niste vedeli s pomočjo umetne inteligence.
  • Nadzorne plošče v realnem času na površje dvignejo vpogled zaposlenih v tehnološke vrzeli in vam omogočajo, da s podatki podkrepite odločitve o prihodnjih naložbah.

  

 

OBIŠČITE NAS

Dejavniki Uspeha d.o.o.
Ulica Jožeta Jame 12
1000 Ljubljana

STIK Z NAMI 24/7

Telefon: +386 (0)1 500-8118

Email: info@dejavniki.si

DELOVNI ČAS

Ponedeljek - Petek 

8:00 - 16:00