Izboljšajte izkušnjo zaposlenih s tehnologijo in s tem posledično njihovo zavzetost
Qualtrics EmployeeXM™ pomaga organizacijam pri zagotavljanju izjemnih tehnoloških izkušenj - od klepetalnic za podporo do programske opreme - tako da so zaposleni srečni, samostojni in motivirani ter oprabljajo delovne naloge po svojih najboljših močeh.
QUALTRICS VAM OMOGOČA
- Upravljajte z uvajanjem v delo in povečajte splošno produktivnost zaposlenih;
- Izboljšajte učinkovitost službe za pomoč uporabnikom, da ustvarite večjo učinkovitost in s tem potešite potrebe zaposlenih;
- Uskladite procese na ravni podjetja, da ohranite ozko skladnost med podatki in varnostjo;
- Vpoštevajte glas zaposlenih pri uvajanju novih tehnoloških rešitvih in postavite IT oddelek kot odzivnega partnerja v podjetju.
4 načini za odpravo vrzeli v tehnoloških izkušnjah in upravljanje poslovanja v smeri nadaljnjega razvoja
PRVI NAČIN
Optimizirajte vsakodnevno tehnološko izkušnjo zaposlenih
- Izvoz prilagojenih podatkov omogoča sproten dostop do povratnih informacij zaposlenih;
- Analiza ključnih upravljalcev določa prednostna področja za izboljšanje vsakodnevnih tehnoloških izkušenj;
- Prioritetna področja proaktivno odpirajo priložnosti za izboljšanje produktivnosti in samostojnosti zaposlenih;
- Analitika besedil z umetno inteligenco spremeni misli zaposlenih v strukturiran vpogled s temami, ocenami razpoloženja in trendi, tako da lahko ukrepate glede pomembnih stvari.
DRUGI NAČIN
Izboljšajte procese, kakovost in zaznavanje IT podpore
- Prijavljanje napak pri delu in ticketing sistemi podpirajo zaposlene na način, ki njima ustreza in s tem zvišuje njihovo tehnološko izkušnjo;
- Opozorila v realnem času vam takoj sporočijo, kdaj je zaposleni nezadovoljen s tehnološkimi rešitvami, ali ima določene težave z njihovo uporabo;
- Pametno usmerjanje z integracijami, avtomatiziranimi poteki dela in celovitim upravljanjem primerov IT skupinam omogoča, da spremljajo napredek in zagotavljajo hitre in učinkovite rešitve v obstoječih sistemih.
TRETJI NAČIN
Zagotovite, da nove integracije resnično ustrezajo potrebam zaposlenih
- Prilagodljivi vprašalniki omogočajo razumevanje kako so zaposleni sprejeli nove rešitve pred in po izvedbi;
- Nadzorne plošče v realnem času dajejo IT-timom podatke, ki jih potrebujejo, da se osredotočijo na področja, kjer je potrebno dodatno usposabljanje ali podpora zaposlenih;
- Proaktivna opozorila olajšajo hitro spremljanje zaposlenih, da se zagotovi zmanjšanje tveganja;
- Targetiranje na podlagi vlog omogoča doseganje le tistih zaposlenih na katere se nanaša določena sprememba.
ČETRTI NAČIN
Investirajte pametno
z vpogledi v zaposlene
- Prilagodljivi vprašalniki in XM direktorij pomagajo hitro uporabiti oceno potreb na vzorcu zaposlenih ali na nivoju vseh zaposlenih z uporabo enega samega direktorija.
- TextiQ odkriva tehnološke potrebe zaposlenih za katere niste vedeli s pomočjo umetne inteligence.
- Nadzorne plošče v realnem času na površje dvignejo vpogled zaposlenih v tehnološke vrzeli in vam omogočajo, da s podatki podkrepite odločitve o prihodnjih naložbah.